Diskuze


Dotaz 309


Václav Hönig

Vytvořeno: 23.8.2011


Dobrý den, po nasazení antibiotik začne erythem většinou hned další den mizet. "Stěhování" skvrn různě po těle s může dít. Ohledně dávkování antibiotik se, prosím, poraďte s lékařem - bude pro zvolené schéma mít své důvody. S pozdravem Václav Hönig

618

Lída

Vytvořeno: 23.8.2011


Dobrý den, chtěla bych se zeptat po kolika dnech erytém mizí? Měla jsem klíště, začaly se mi dělat fleky po těle, nejsou sice úplně typické pro boreliozu a hned druhý den mizí a tvoří se jinde na těle. Jsou trochu vyvýšené, červené a trochu svědí, velké cca 8 cm v průměru. Bílý střed nemají. V místě kde klíště bylo, jsem skvrnu neměla. Od lékaře jsem dostala Sumamed, jednu tabletu denně 3 dny, pak týden pauza, zase jednu tabletu denně 3 dny, další týden pauza a nakonec opět jednu tabletu denně 3 dny. Když jsem brala první tři, neměla jsem skvrny a hned následující den po vysazení se mi zase dělají každý den dvě. Děkuji

617

Vložení příspěvku